Zoeken heeft geen zin!


Zoeken heeft geen zin!
Zoeken heeft geen zin!
Ik ben gisteren mijn prachtige design armband verloren, ik kan zo gauw geen merk noemen maar ik vond hem mooi en lekker zitten. Ik ben vanochtend voor dag en dauw al met Tony Dinozzo  (mijn hond) hetzelfde rondje als gisteravond gelopen met de hoop hem ergens tegen te komen. Maarja zo`n speurhond heb je ook weinig aan, die ruikt alleen de buurthonden en als hij mijn armband zou zien liggen liggen zou die bruut er eerst overheen piesen denk ik.
Zo ben ik al mijn gangen aan het nagaan voor wat ik gisteren allemaal gedaan heb en waar ik allemaal geweest ben. Knap staaltje geheugentraining is dat, maar waar kan dat ding dan liggen? Het was natuurlijk prachtig weer om te fietsen en dat heb ik die dag dan ook gedaan, maar om nu half Langedijk af te gaan zoeken zie ik niet zo zitten dus we gaan er weer een positieve draai aan geven.
Misschien bracht die armband mij ongeluk of is het een steun geweest. De laatste twee jaar zijn nou niet wat je zegt de top jaren voor wat betreft gezondheid en geluk en mogelijk is dit een keerzijde in dit. Ja, van dat ben ik weer zo bijgelovig als wat, alles heeft zijn bestemming en zijn doel! Dat is weer het lot, ook van mijn oude armband!! Misschien heeft iemand anders een moeilijke periode en kan die wel wat steun gebruiken van mijn oude armband. Nou, ik wens hem of haar dan heel veel sterkte en hou vol!
Ondertussen doe ik heel lief en heel aardig tegen iedereen, want uitzoeken en kopen is geen optie, zo`n ding moet je krijgen of toevallig tegenkomen dan is de emotionele waarde tien maal  zo sterk en kan ik weer een paar jaar er tegen aan.
Afwachten dus en ben ik nu al nieuwschierig hoe mijn nieuwe armband eruit gaat zien en van wie ik hem deze keer krijg. Ik zal er heel zuinig op zijn!! Beloofd!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !

hè, hey wat, waar en wie ben ik?

Hoe ben jij hier dan zomaar verzeild geraakt