Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !

Aloys Koenen
Aloys Koenen

Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !
Na een paar dagen groen en geel geconverteerd te hebben is de clip van Langedijkers eindelijk klaar en het resultaat mag er dan ook zijn!
Door het promotiewerk van Nanda kregen we aardig wat foto’s binnen om te morphen. Mensen van klein tot groot en  wat prominenten die we zelf  hebben toegevoegd. Het zijn dus allemaal mensen die Langedijk op de kaart hebben gezet of dit ooit nog eens gaan doen. Kijk even op de pagina van Nanda , deze staat weer doorgekoppeld met haar blog waar zij iedere dag haar verhalen opschrijft.
De muziek van Jeroen Pronk die ik naarmate ik het steeds meer luister, elke keer meer ga waarderen. Muziek die ik kan aanraden en het is dan ook zeer de moeite waard om dit eens te beluisteren op de pagina van Jeroen. Jeroen Pronk:  A tranceproducer who puts his life in his music!
Over de foto’s, de meeste komen uit mijn fotoarchief en staan ook op mijn picasa, het zijn diverse diavoorstellingen die in lagen over elkaar zijn gezet met daartussendoor af en toe een effect, daaronder de muziek van Jeroen. En dan nog het morphen het kost enorm veel tijd als het goed gaat en als het niet goed gaat nog veel meer tijd. we hebben dus aardig ons geduld op de proef kunnen stellen, maar als het dan eindelijk klaar is…………
Bij elkaar is het dus behoorlijk wat werk geweest, wat allemaal uit enthousiasme en liefhebberij gemaakt is! En dat zijn de leukste projecten wanneer je met plezier je klus klaart.
Kijk en luister naar het nummer Langedijkers en vind het leuk en/of geef een reactie en de grootste eer is delen elke keer weer!
Kijk op facebook bij Langedijkers
We zijn klaar voor het volgende project
Aloys Koenen Columnist Langedijkers 


Reacties

Populaire posts van deze blog

hè, hey wat, waar en wie ben ik?

ik ben meester Been!, ik ben meester Been!