Goed bedoeld maar toch!

Goed bedoeld maar toch!
Aloys Koenen

Laatst hadden we te laat boodschappen gedaan voor de verjaardag van mijn zoon, dus thuis aangekomen alles uitgepakt, kwamen we tot de ontdekking dat we e.e.a. vergeten waren, namelijk dat we nog wat moesten eten voor die dag en dat we misschien toch wel wat te kort bier in huis zouden hebben, dus opnieuw een lijst gemaakt met nog een aantal artikelen die we mogelijk nodig zouden kunnen hebben voor het feest en het avond eten.( Bier, stokbrood, salade, gehaktballen, chips, krieltjes, sla, appelmoes, en neem die lege flessen even mee.)
Samen met mijn dochter snel in de auto en op naar de supermarkt.
Aangekomen bij de supermarkt hetzelfde winkelwagentje als een uur geleden ( die ene met het vastgelopen wieltje) diagonaal naar de legeflessen machine, Dus ik zeg tegen mijn dochter we gaan splitsen, jij doet de salade, chips, krieltjes en de sla, dan ga ik voor de gehaktballen, langs de bakker voor het stokbrood en het bier wat in de aanbieding is.
En natuurlijk in record tijd alles op de band bij de kassa met in mijn linkerhand mijn portemonee en in mijn rechterhand de flessenbon, aangekomen bij de geroutineerde kassiere.
WILT U EEN PLASTIC ZAK OM UW BALLEN!! was de vraag van de kassiere en eerlijk gezegt begreep ik niet wat de bedoeling was en was mijn antwoord uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh???
Tot mijn dochter mij aanstootte en zei Pap, moet je nu een plastic zak om je ballen of niet! Neeee, neee was mijn antwoord en vol vraagtekens ging ik naar huis.
Thuis aangekomen was het eerste wat mijn vrouw zei, WAARDELOSE SERVICE DOEN ZE GEEN PLASTIC ZAK MEER OM DIE BALLEN TEGENWOORDIG!!!

Aloys Koenen Columnist Langedijkers

Reacties

Populaire posts van deze blog

Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !

hè, hey wat, waar en wie ben ik?

Hoe ben jij hier dan zomaar verzeild geraakt