Wanneer mijn tijd komt ben ik er voor jou


Wanneer mijn tijd komt ben ik er voor jou,
Meer kan ik niet beloven en wat er van over is, dat is ook nog de vraag, maar dat er wat bruikbaars overblijft dat is zeker! Nu laat ik mijn medisch dossier regelmatig updaten, dus ik neem aan dat ze nu al weten wat ze wel en niet kunnen gebruiken.
Wanneer mijn tijd komt ben ik er voor jou



Vanaf 1999 ( Toen ik nog groot en sterk was) gaat het om mijn alvleesklier, darmen, hart,  lever, longen, nieren,huid, hoornvliezen, bloedvaten, botweefsel, kraakbeen, pezen, hartkleppen en er zal nog veel meer zijn waar ze tegenwoordig raad mee weten. Zij mogen het allemaal hebben en er iets moois mee doen. Ze kunnen de kwaliteit van een ander leven behoorlijk opschroeven. En dan gaat het om, dat stukje van jezelf!
Wie weet ben ik, daarna (voor een deel dan) eigenaar van een prachtige villa met dure boot, sportauto of motor voor de deur, ga ik weer reizen maken over de hele wereld en kom ik op plekjes waar ik nog nooit bent geweest, Ben ik opeens wederom getrouwd met een prachtige vrouw… ja….ja …. of andersom natuurlijk met een lelijke kerel en kan je meerdere dingen tegelijkertijd doen opeens! Kan ik piano of gitaar spelen of juist niet. Ben ik opeens veel wijzer en een stukje ouder of jong en onbezonnen, ik heb nog een leven in het vooruitzicht en daar geniet ik van. De fantasie alleen al, maakt het de moeite waard om een stukje van jezelf aan een ander te geven als ik er zelf niks meer aan hebt! De rest gaat toch de grond in, waar planten overheen groeien en uiteindelijk word geruimd, omdat ze het plekje weer hard nodig hebben. Of de fik erin, en er blijft niks anders dan poeier van je over waarvan dat belangrijke deel wat eigenlijk voor een ander had kunnen zijn uiteindelijk in de stofzuiger beland, omdat zij jou voor de zoveelste keer hebben verplaatst op knullige wijze! Ja, dat laatste word je niet vrolijk van als je nog leeft! En dat zag ik al in 1999 één dag voor mijn verjaardag! Hoe moet dat straks als ik groot ben? Ja, daar ga ik ooit iemand heel blij mee maken! Dus als je ooit bent tegengehouden door geloof, familie of anderen in je omgeving. Denk er is over na en geef je op bij het Donorregister! Het kan nog steeds DUS

Wanneer mijn tijd komt ben ik er voor jou


Reacties

Populaire posts van deze blog

Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !

hè, hey wat, waar en wie ben ik?

ik ben meester Been!, ik ben meester Been!