Een tattoo, dat is iets waar ik al jaren over nadenk.

Een tattoo, dat is iets waar ik al jaren over nadenk.
Aloys Koenen


Een tattoo, dat is iets waar ik al jaren over nadenk.
Waar moet ie komen, wat moet er op staan, wie gaat dat doen.
Waar moet ie komen ?
Zet je de tattoo op een plek waarbij je hem dagelijks kan zien of juist een intieme plek dus alleen voor jezelf en je partner en/of zet `m op een plek om ermee te pronken.
Mijn gedachten zijn dan altijd, het is kunst dus iedereen mag het zien, maarja, om iedere keer te moeten uitleggen waar het over gaat en wat de betekenis is van je tattoo, is ook weer wat te veel. Wat ook zo is dat, als je de tattoo iedere dag ziet de mooiigheid er van af gaat wat mogelijk weer leid tot spijt en het blijft vooralsnog de bedoeling dat een tattoo in de meeste gevallen een leven lang mee gaat. Het is dus zaak dat je een weloverwogen keus maakt van waar die moet komen.
Zoals ik er nu over denk komt ie vol trots op linker arm en borst!
Wat moet erop staan?
Wordt het een slogan of levensmotto waarbij de kans op schrijffouten of taalwijzigingen je na verloop van tijd voor paal zetten?
Of gewoon een mooie afbeelding. Dus niet een serie van Jack the Ripper op mijn rug of onduidelijke tribals, het mag dan vooral niet aan mode onderhevig zijn!
Moet het over je favoriete muziek gaan, of spring je echt in het diepe en ga je voor een portret.
Mijn gedachten gaan uit naar één alles verhullende afbeelding, een afbeelding waaraan je kan zien dat mijn favoriete gitaar een fender telecaster is, ik graag piano speel en mijn geliefde mensen daar symbolisch afgebeeld omheen staan, dit zouden dan bijvoorbeeld weer sterren of muzieknoten kunnen zijn.
Het geheel moet in popart opgemaakt worden een kunstvorm die mij enorm aanspreekt.
Onderhand nu ik er weer over nadenk word het steeds moeilijker om een besluit te nemen.
wie o wie mag dat doen?
Moet ik naar een Maorie, naar een deskundige chinees of gewoon naar de tattoshop.(die man die graag een biertje lust)
Wat een dilemma`s, het is dus niet voor niks dat je er goed over na moet denken!
Je snapt al dat dit voor mij een weloverwogen keus wordt, waar ik nog even de tijd voor neem.
Ondertussen bewonder ik en geniet ik van al die mooie mensen die een prachtige tattoo hebben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !

hè, hey wat, waar en wie ben ik?

Hoe ben jij hier dan zomaar verzeild geraakt