Het facebook status verhaal

Aloys Koenen
Aloys Koenen


Het facebook status verhaal :-)
Ik zit bijna dagelijks op facebook en bedacht van  ”Hoe zou het zijn als je al die statussen met af en toe een reactie erbij een beetje kan ordenen en achter elkaar zou zetten?”  Dan zou je  toch met bijna 50 mensen een verhaal kunnen schrijven! Bijna 50 keer plagiaat in één verhaaltje, dit moet zo’n beetje de crime of the century zijn ! Ik voel me al een beetje schuldig :-(
Kijk de statussen worden wel uit hun verband gerukt en zijn niet meer van toepassing op diegene die ze geschreven heeft. Dat maakt het weer goed ;-)
Dus ik heb een paar uur gekopieerd, geplakt en gepuzzeld en behalve de inleiding geen letter getypt, best leuk maar tijdrovend!
Volgende keer schrijf ik het zelf weer, veel plezier met;

Het facebook status verhaal

MOGGUHHHHH!!!!!!!! Jawel wie kan ik blij maken met een bakkie?
ja eindelijk mag ze gaan doen wat ze al jaren wil!!!!!!!! FF delen hoor :-) )
Dacht gisteren ook even ziek te worden… Mooi niet!!!
Eigenlijk zou m’n werkweek net begonnen zijn, maar nu heb ik al weekend! Nou ja… Ik hoef niet naar m’n “baas”. terwijl veel slapen, andere werken …
Amerikaanse Pastorale van Philip Roth gelezen. Goed boek, mooi boek. Wel blij dat ik het uit heb, het laatste deel werd wat saaiig. Ga nu verder met ‘Grip’ van Stephan Enter.
Gesnoept: koffie met verse slagroom, hmmm
Arghh jehova! En ik had net zo’n goed humeur…!
Wie in een ezel zijn meerdere niet ziet begrijpt de hele wereld niet.
Mijn moppie net van school gehaald Ons fotomodel…
Ik geef een demonstratie Hair & Make-up! Werkt aanstekelijk
wil iemand alsjeblieft het nieuwe luchtje van nicki minaj voor me kopen ? ♥
Wat wordt een vrouw toch “hebberig” van al die uitverkoop!!
ik heb een terugslag klep voor je. deze kan je tussen de buis zetten
Dat ziet er weer uitdagend uit!!! Waar zit t ringetje ?
T was gaaf. Super he! Kom je morge nog kijken of stiekum meedoen
Pfff weer terug op het dorp, maar het was bar slecht onderweg amsterdam-zaandam flink sneeuw!! een witte wereld in amsterdam ! Nu nog ff naar zwemles.
ik zelf heb net mijn dagelijkse baantjes weer gezwommen was weer heerlijk,en straks ga ik ook weer verder met mijn nieuwe schilderij!
hallo, ik heb deze mooie kat getekent. ik heb er hard aan gewerkt
Schrijf iets…
je zal toch maar vrij zijn vandaag.
ja psies, en dan begint de ellende………… HELLUPPPPPPPPPPP
Van het weekend zoveel ongeluk gehad dat ik
Mag hopen dat ik ondanks de sneeuw overeind blijf straks.. Brr
En er zit nog veel meer sneeuw in de lucht!!
Er staat hier toch een pan ongelofelijk lekkere stoofpeertjes, hmmmm!
Ze zijn weer prachtig !!!!! het begin is er !
De goulash staat te pruttelen, nu ff lekker een rondje met de hond!!
Pas nog bij de Kolonist gegeten. o weer thuis, nu misselijk door die bus :s
jahoor sneeuw past helemaal bij de soep!
Echt waar en het rook naar een donkerbruin café…..
1 balansdag? Wel 3 ben ik bang…Hebben ook nog frietjes gegeten
En de spaghetti van je moeder was heerlijk, de saus ook hoor!!!
Lekkur hoor! Met dank aan café de Pilaren
“De zwaarste jaren van je leven spelen zich af tussen je tiende en je zeventigste………”
zal de training bij lsvv doorgaan??? Brrr t is wel koud hoor
weer een cm erbij! vanavond kan de sneeuwploeg beginnen met het verwijderen van de sneeuw Yeayy we mogen weer.. Blugh geen zin.. Not my favorite day.. Koud ook nog zal je net zien dat ze me laat ramen lappen, nou forget it! Ik vries binnen al dood laat staan buiten.
Er wordt hard gewerkt om de ijsbaan schaats klaar te maken!!
Jaar van alles uitstellen … HEERLIJK! Zomervakantie niet te plannen, dus uitstel naar de winter. BUT SOMETIMESSSSSSS……………….. Lang geleden? Bij mij nog niet hoor!
Over en paar minuutjes begint het…
Verdomme wat hebben ze met tim gedaan in gtst:( deze is echt heul lelijk!
En misschien komt de tandenfee vannacht wel langs. Het heeft ff geduurd, maar z’n eerste tand is er nu toch echt uit….Nog een paar dagen om iemand blij te maken!
Wil je t echt weten? Ik voel me FANTASTISCH!! Waarom? Omdat ik straks weer heerlijk ga oefenen met mijn TOPBAND! Yiiiiiihaaaa!!!! :) kan zo met the king mee
Liefde is: samen muziek maken. Nja muziek is t bij mij nog niet helemaal, maar het zit er aan te komen! Wha! Da’s cool! hahahaha hij is goed!
Als ik een noot schrijf klinkt het al voor geen meter, maar wat wordt er toch verschrikkelijk mooie muziek geschreven. Super talent.
ik waardeer de muziek van vroegah toen alles beter was heerlijke muziek met clips op tv…
15 krolse katers, een dronken Mariah Carey en 12.00u op 1e maandag van de maand zijn er niks bij!! Wat kan een mens toch mooie momenten beleven in Koetjesdam. x
Voor alle mensen die gaan of willen slapen, slaap lekker. Ahhh shit! Alweer sneeuw grrrrrr
Lekker ff douche & dan me bedje in! x

Met dank aan;
Maria, Karin ,Joke, Esther, Francijna, Huib, Jack, Volharding, Monica, Joop, Rob, Sandra, Conny, Laura, Kitty, Erna, Dirk, Jasper, Yola , Renate, Tanja, Nancy, Monique, Nanda, Eveline,Martin, Diana, Lotte, Thijs, Ellen, Ramses, Bertje, Marit,Alice, Silvia, Moos, Miranda, Marisa, Dory, Marleen, Poco loco, Boom boom, Kees, Jolanda, en vindt HEMA leuk.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Videoclip van Langedijkers dan eindelijk klaar !

hè, hey wat, waar en wie ben ik?

Hoe ben jij hier dan zomaar verzeild geraakt